SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

31 Januari 2011

MOHON MAAF




Aku mohon maaf

bukan niat

membezakan darjat

pangkat dan kekayaan

aku perlu sedar diri

aku cuma orang kampung

tak punya apa-apa

miskin

hina

sedang engkau tinggi di langit

aku hanya menunduk ke bumi

maafkan aku

kalau kau tersinggung

dengan kata-kataku

maafkan aku

.....



10 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

alala.nape ni abang?
sabar yerr..
asal usul org bandar pun dr kampung

NAZRUL AZAT berkata...

anis - saya yg salah, mudah salah anggap tentang orang lain ;-(

nub berkata...

awat ni ceq oii...??

ADfeez berkata...

bagi org tu masa... insyaAllah die paham... benda yg x disengajakan..

p/s : benda paling tajam di dunia bukanlah parang yg tlh di asah, tp kata2 yg menusuk jiwa....

* sorry azat kalo aD ada terslh kata...

Joe_Hans berkata...

ish...macam mengambarkan diri aku jer... sobss3....

http://johanjuara.blogspot.com/2011/01/hujan-bilakah-nak-berhenti.html

flyz berkata...

manusia tak sunyi dr kesilapan, saya maafkan kamooo! Kih..kih...

NAZRUL AZAT berkata...

nub - xdak apa, aku kena la sedaq diri, aku mai pada gurun, xdak sapa dok situ ;-(

NAZRUL AZAT berkata...

adfeez - ekau x buat salah apa la dgn aku, huhuuu

aku je yg buat salah dgn org tu

NAZRUL AZAT berkata...

jo - sori sgt2 kalo jo terasa, huhuuu

NAZRUL AZAT berkata...

rashid - thanks sbb sudi maafkan aku, huhuuu