SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

21 Januari 2011

MONOLOG PAGI JUMAAT

Pagi nih aku nak cakap perkara-perkara seperti di bawah :

1. AKU SANGAT RINDUKAN NORASHIKIN MD NOR aka ASH, sekarang dia ada tugasan di Pantai Timur

2. Semalam aku mimpi aku melihat PERANCANGAN PEPERANGAN di sebuah negeri yang bersempadan dengan sebuah negara, serius!

3. Aku masih DEMAM, tak baik-baik dah masuk dua minggu

4. Mak tanye semalam, BILE NAK BALIK GURUN?... sedihnye aku

5. Aku cukup ANTI dengan orang yang ANIAYA kawan-kawan aku!

6. Rase nak buat UNGGUN API aje dalam archive room nih sambil buat audit

7. Rasanye tak salahkan kalo aku CEPAT MESRA ALAM dengan orang yang baru aku kenal, dah itu sifat aku kan

8. Bulan 3 akan datang adalah bulan MASYUK !!!

9. Esok nak datang audition MENTOR bole tak? heheee

10. TOLONG INGATKAN AKU, kalo aku overacting!

Sekian, moh kite keje ;-)

7 ulasan:

apezs shah berkata...

salam

saya suka no.8 tu hehe...
same here.!!

*jemput dtg JOIN contest.. ;)

My Little Diary berkata...

salam,

bagusnya teringat2 pada ash :)

demam dah masuk 2minggu, baik ko pegi cek darah..huhu bahaya tu..

ni aku nak ingatkan ko... ko mmg terbaek bila overacting... huhu

Tuan Penasihat berkata...

10 ja???
kenapa bukan 11???
kenapa kenapa kenapa????

Asrul "iLham" Sany berkata...

aku rindu kat beruang besar dalam bilik aku kat kg...T_T

Anisa Hang Tuah berkata...

abang naz..jaga kesihatan okeiii

ADfeez berkata...

suka no 8...ekekeke... nk tmpah satu hr la no 8 nnti :P

no9 tu cm best je... hehe goodluck..
gurun kt ne?

oh get well soon... take medicine ok :)

Imran nyambek berkata...

gua vote utk lu nanti.