SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

18 Januari 2011

MONOLOG PENAT

Mau tido
tapi hapdet blog dulu
gila penat buat listing
esok sambung lagi
selagi LTO belum mari
cepat la berlalu minggu ini
huhuuu
...
Malam ni teringin nak mimpi
yang indah yang hebat yang hangat
kerana impian ku sudah musnah
kesian kat aku
kehilangan bucuk ku
...
Hope encik Leman
bagi aku off PH Khamis nanti
untuk aku pergi berjimba
seorang diri mengubat hati
di mana-mana saja
mau shopping tak ingat dunia
...
Tadi tengahari
lunch bersama Shilwani
yang mengandung 5 bulan
aku cuba makan nasi
tekak tak boleh telan
macam geli geleman
apa dah jadi
cuma terus makan hati
...
Semalam aku kidnap anak kucing
aku main la dengan dia
dan-dan asthma aku menyerang
semput nak mampos dowh
terus kucing itu dinyahkan
bela ular ajer lah
...
Selamat malam kawan-kawan
sori tak dapat ambush blog korang
cuma
aku rindu ORANG ITU
bila kan dapat bertemu
...
Tido sudah
...

18 ulasan:

ADfeez berkata...

that lucky person!!! hehehe...
slmt berehat then... ~

Anisa Hang Tuah berkata...

wahaha
abg naz suke kucing jugaakkk

Anisa Hang Tuah berkata...

wahaha
abg naz suke kucing jugaakkk

mazin? berkata...

tido laaa.... selamat malam en Azat

achik ezam berkata...

kamis berjimba pi batu cave la azat wei..hahaha

p.s:dh tawu ada asmaradana pejadah bawak balik kucing haisshhhhhh

Asrul "iLham" Sany berkata...

gudnite dude ;)

puteri ain berkata...

rindu siapa?? jeng jeng jeng..hehe..
btw..selamat malam..:)

Siti Safiyyah berkata...

hamboi ini demam rindu ke hape ni?hehe ;)

NAZRUL AZAT berkata...

siti - demam rindu kat mak, huhuuu

NAZRUL AZAT berkata...

puteri ain - rindu kat mak, kt arwah ayah, kat adik2, kt bucuk sy, kt kwn2 n yg paling sy rindukn adalah ALLAH SWT

NAZRUL AZAT berkata...

asrul - selamat pagi dude ;-)

NAZRUL AZAT berkata...

ezam - jom le kite p bt caves wel2 sesama heheee

anak kucing tu yg seduce aku sih amek dia bw balik umah muahahaaa

NAZRUL AZAT berkata...

mazin - aku tido awal tp 4am dh jage huhuuuu

NAZRUL AZAT berkata...

anisa - suke sgt tp xbole bela sbb semput huhuu

NAZRUL AZAT berkata...

adfeez - huhuuuu

SURIA AMANDA berkata...

tu la suruh kahwin tak mau...dah rindu rinduan nih..adoila azat oii

NAZRUL AZAT berkata...

puan lisa - kalo la saye bole ceritakan hal sebenarnya...

DeQdEq berkata...

ala...siannya...main kucing trs kena serang asthma plak