SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

21 Januari 2011

MONOLOG PETANG JUMAAT PLAK

Tadi ngumpat sebelah pagi kan, kali nih aku nak gosip petang Jumaat plak ;-)

1. Aku cukup anti la dengan orang yang sensitive sangat nih, tak bole cakap lebih-kurang sikit, terus majuk, bodoh betol orang itu

2. Flu aku makin kronik, ubat yang aku makan pun tak dapat lawan ke'power'an flu yang kekadang mengalir laju macam Niagara Falls

3. Menu dinner nanti, dah tentu sup + bubur lagi, huwaaaa...

4. Aku benci betul dengan orang yang spy aku buat keje, ingat aku jenis goyang kaki ke ape, kentut muke kau baru tau

5. Aku bercita-cita nak bukak kilang masking tape, senang untuk aku seal mulut-mulut puaka

6. Kenape orang-orang so called PERSONALITI nih kalo makan sesama dorang asal borak jer macam nak bagi satu cafe dengar??

7. Berbuat baiklah dengan aku, nescaya aku akan berganda-ganda baik dengan korang, sekali korang dajalkan aku, siap la !!

8. Pertanyaan !!! Kat mane aku nak beli mesin jahit yang portable tu??

9. Aku nak upah orang kemas rumah aku esok, sape nak?

10. Terasa diriku ini amat kejam kerana mengabaikan orang yang menyayangi aku...

Cepat la pukul 6, aku nak balik !!!!

21 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

huuuu
abang naz..
kentut kan aje muke beliau

abg naz seorang yg rajin
yer nis tau & akui.
;)

oloi berkata...

ai suka statement no.4 & yang x de number tuh
=)

khaifaiz berkata...

we bro.. haha.. nk jwb yg no.8. Ko beli je kat kedai jahit.. mesti ada punya.. hehe.. ada ternmpk juga kt uptown kota damansara.. pi la usha.. hehe

Louie berkata...

hari2 ngumpat kan haha

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

Pak.. sini ada pak.. mau bibik kasi bersih rumah bapak ker?? kekekekeke

ch!natsu berkata...

huhu rsnya rmi kot rs cmnie.. hehe~

nub berkata...

pukoi2 jaa..hihhihi

Asrul "iLham" Sany berkata...

wah, ko nak wat pe cari mesin jahit, nak masuk Project Runway ek???

neway, ko keje kat tibi 3 ek?

ADfeez berkata...

hehe... nk khidmat tlg kemas rumah ker? blh je.... ckp je kt mana? i will be there...
oh buku cek sediakan lah.. ekekeke :P

NAZRUL AZAT berkata...

anisa - nk sgt2 kentut muke org tu tp sy lelaki beradab, tak suke kentut merata2 huhuuu, insyaAllah sy akan kekalkan kerajinan sy ;-)

NAZRUL AZAT berkata...

oloi - i geram ok, kejap2 masuk, ape daaa....

NAZRUL AZAT berkata...

khai - br td aku pegtgk kat singer giant KD, bkn ape, aku suke alter pakaian sendiri, heheee

NAZRUL AZAT berkata...

louie - memang, namapun hobi, heheeee

NAZRUL AZAT berkata...

puan abbyfunny - ngak mau yg tua ya, mau gayak rossa, heheeee

NAZRUL AZAT berkata...

ch!natsu - hanya mampu bersabar.... grrrrr

NAZRUL AZAT berkata...

nub - hang la tlg pukoi, hang terrorist, heheee

NAZRUL AZAT berkata...

asrul - a'ah, nk masuk project runway nnti nk buat gaun kat orang itu, muahahaa... aa kojo tb3, huhuuu

NAZRUL AZAT berkata...

adfeez - a'ah mmg perlukan khidmat pengemas rumah esok, 1 rumah tunggang langgang xsempat kemas huhuuuuu, mau kah? heheeee

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

haha, sensitif tu tanda perhatian.
haiyya, smpai nk kentut klo ada yg skodeng buat kerja ehh?
n selamat berkemas2 rumah di hujung minggu:)

NAZRUL AZAT berkata...

fifiey - xreti la nak layan org yag sensitif xbertempat nih / kentut je, itu yang paling layak so that xdela dia nk dtg sebok2 lg / esok nk rest je sambil tgk org tlg kemas umah ku yeeayy

puteri ain berkata...

belasah je..hehe..tak la..sabar k..:)