SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

12 Januari 2011

MONOLOG RABU YANG MACAM SELALU



Busy
minggu ini aku busy
kene buat ingestion
MATI LAAAA
nak makan pun tak sempat
tapi aku enjoy
...
Baru sudah melahap
nasi beringin air sirap
bos belanje
(bajet ciput)
awat la bukan Fridays ke, Chillis ke
jadi laaaa
orang keje MPB tau la nasi beringin tu hape
rezeki jangan ditolak
yeeayyy
kitaorang makan depan konti Fly FM
keji sangat
puncanye kitaorang nak bergosip
at last aku yang terasa hati
konon unit aku
dah bolot rating 4 unit lain
for our KPI
aku diam jer
dalam hati
diaorang tu memang tak faham
atau buat-buat tak faham
kitaorang keje bagai nak gila
untuk achieved departmental KPI
susah senang kitaorang
bergaduh bertumbuk berterajang
ada unit lain kisah??
...
Tadi ada short meeting
bos just nak show
TV3 first tv drama
which telecast in 1984
drama bertajuk MARIA
lakonan emak Sharifah Amani
ape name entah lupa sudah
rupe mak dan anak same je
pelanduk dua serupa
dramanya bagus, tapi
ahaha... kelakarnye
semua muda belia belaka
...
Actually
bos nak buat kempen
ARCHIVE AWARENESS PROGRAM
nak shows to all MPB's staff
collection yang library kitaorang preserved
abeh la
nak godek server pulak
...
Turun bawah
Encek Rashid berbesar hati
serahkan jaket untuk kitaorang
warga RESOURCE CENTER MPB
nasib baik loge MPB tak besar gedabak
malu nak pakai
...
Sori pada kawan-kawan
kalau aku tak blogwalking
dekat blog korang
tak sempat
malam je aku tido awal
just SMS pada yang terdekat
itu pun kalau sempat
sangat penat
asal letak kepala di bantal
ZZZZZZ
...
Tiap malam
sebelum tido
aku rindukan orang itu
masa semakin memisahkan
walaupun jasad ketara dekat
aku doakan
kau bahagia
aku sayang kamu
...

16 ulasan:

ch!natsu berkata...

oh2 sbrla yer..~

nub berkata...

wahaha,...snang nya tiddoq..

NAZRUL AZAT berkata...

ch!natsu - huhuu...mmg kene byk sabar keje kt sini uhuuuuuu

NAZRUL AZAT berkata...

nub - klau dh penat, sambil drive pn bole tertido. uhuhuhuuuu

My Little Diary berkata...

salam,

selamat membusykan diri tu... KPI tu tiap2 tahun leh dpt huhu...
tido lah dgn lena ye... moga2 si sayang tu dtg dlm mimpi mu... :)

NAZRUL AZAT berkata...

rima - dh x bz, demam balik, minggu ni sy asek demam sblh mlm je huhuuuu

Asrul "iLham" Sany berkata...

alalala, untungnye orang tersayang dapat u ;)

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

lepas baca entri ni nak masak bihun sup utara.. tata

NAZRUL AZAT berkata...

asrul - org tu tu sbnarnye xtau i syg dia, huhuu

NAZRUL AZAT berkata...

puan abbyfunny - mai sikit bihun sup utara, lama aih cek xpekena, huhuuu

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

tak nak sms kat ai ker tiap2 malam sebelum tido?

hehhehe...

takper..luahkan jer kat sini.kami sudi membaca nyer

✿(^^,)✿

NAZRUL AZAT berkata...

yanie - bole sajo.. kot nnti Mr.T marah ai cemane?

thanks sbb sudi bace luahan hati ai yang dah berbuku2 sama byk mcm kt library, huhuuu

ADfeez berkata...

tade pun sms???? :P

NAZRUL AZAT berkata...

adfeez - sms la aku dulu, yeeayyyy

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

EEEMMMMM malam ini rabu esok khamis ..... oohhhh nak tengok slot drama Ayob tu....

sebelum aku letak kepala kat bantal .... kena fikir apa nak buat esok yerr

NAZRUL AZAT berkata...

afzainizam - aku xsempat nk fikir ape... terus je zzzzzzzz