SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

17 Januari 2011

ORANG ITU DAH HILANG


Perut lapar
tapi aku tak selera nak makan
lately aku lebih banyak makan buah
nasi tak sentuh langsung
patut la pinggangku makin ramping
heheee
....
Telahku terjah
follower ke 400
namanya Ain Puteri
http://ainputeri.blogspot.com/
tak banyak info dapat aku tau
latest entry dia plak
aku tak baca lama-lama
sebab aku fobia darah
terus pening
macam nak muntah
maaf ye Ain
...
Keje masih tak boleh jalan
kene tunggu fresh LTO sampai
just tolong bos kemas mengemas
dalam hati sangat malas
...
Sebelum datang opis pagi tadi
leka layan Malaysia Hari Ini
tetamu di studio Kamal Affendi
penganalisis jenayah popular
idola aku ok
sangat enjoy dengan gaya santainya
dalam berjenaka ada keseriusan
kan best kalo aku macam dia
...
Dalam hati tertanya-tanya
ke mana pegi
ke mana hilangnya
ORANG ITU ???
...

15 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

siapakah ORANG ITU?
haaaa
meh la citeee

NAZRUL AZAT berkata...

anisa - orang itu adalah...

man yusoef berkata...

sape orang tu??..sape sape

nub berkata...

waa..hebat bro..xlama nt 4000 la ni.hehe

NAZRUL AZAT berkata...

man - orang tu namanye ash

NAZRUL AZAT berkata...

nub - aku silent blogger je, thanks pada yg sudi follow blog aku, nk jejah 1000 pun mkn thn, ini 4000, lg 5 thn kot huhuuu

SURIA AMANDA berkata...

Ash hilang lagi?alamekkk..ko pi jumpa hantu kak limah la..dia sorok tuh...

NAZRUL AZAT berkata...

puan lisa - dia kata dia p jakarta kot

Asrul "iLham" Sany berkata...

Dia sudah ditangkap oleh alien dan otaknya diprogram untuk melupakan insan tersayang...

;)

NAZRUL AZAT berkata...

asrul - mentang2 la penulis novel huhuuu

ADfeez berkata...

sapa ash???? .....

anda ditag :
25 Random things about me...

NAZRUL AZAT berkata...

adfeez - apa? kene TAG??? ok bereh ;-)

flyz berkata...

aku laporrrr...(lariks topik jab)..

NAZRUL AZAT berkata...

flyz - xpe la, aku dah tawar hati dgn dia ;-(

ctpayong berkata...

jom cari..lebih 48 jam xjumpa jugak..kita buat report kat balai polis.