SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

02 Januari 2011

PILLOW TALK, syyyyyy.....

Sebelum aku buat keje
aku nak lepas geram kat encik Blog
tadi makan kat mamak
sambil SMS kawan-kawan
takde sape reply
sedih sangat
sampai opis awal
terus hadap PC
check email
copy schedule all channels
buat draft New Media
buat draft archive current
pening sudah
mana satu nak buat dulu ??
relax jap
jenguk FB
usha blog
aku nak mengadu kat korang
malam ni keje dengan si musuh dalam selimut
opismate lain panggil dia KERA
nama sebenar SANG JUARA
lantak lah dia
clip sudah Q
di tv ada SMALLVILLE 7
dulu minat sekarang je buat tak tau
hari ni rase sangat sunyi
gitar yang dibeli masih tak reti main
hati rindu kat kengkawan
tapi dorang belum tentu ingat aku
nasib baik ade encik blog
boleh juge aku mengadu
suka duka dia yang tau
ok lah korang pegi je tido
aku buat keje dulu
selamat malam...


9 ulasan:

ADfeez berkata...

sian u.. xpelah yer.. kejap je keje tu..
nnti da bis...cpt2 chow.. jgn kene smpuk ngan virus kera.. ekekeke :P

shapoji berkata...

ala sian nye, jgan sedih gitu lorh.....
rileks2 sdah....aku pon same gitu gak, boring2 bukak blog, stlking org....hilang gak bosan.....
awak kerja kat tempat penyiaran ker???

Anisa Hang Tuah berkata...

smallville?
dr nis form 2 cite tuh
skrg dah masuk u
tak habis2

NAZRUL AZAT berkata...

adfeez - makasih kerana memahami keadaan diriku huhuuu

NAZRUL AZAT berkata...

anisa - tah bile nak abeh tah huhuuu, makin busan je citernye kan

NAZRUL AZAT berkata...

shapoji - aha, keje kat media prima, yeeayyyy

Afzainizam berkata...

Welcome..Happy..New..Year
╔══╦══╗╔╦╗  
╚═╗║╔╗║║║║ 
╔═╝║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║║    
╚══╩══╝╚╩╝
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selamat Maju Jaya... Di harapkan Tahun ini adalah terbaik dari sebelumnya...

Bulatkan tekad mencapai impian ... Bukan sekadar manis dimulut.. Bukan sekadar hangat-hangat tahi ayam

penules|sesat™ berkata...

tesangat marah..

NAZRUL AZAT berkata...

cik penulis sesat - kenape????