SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

11 Januari 2011

TOLONG INGATKAN AKU

Aku demam
tetibe je
macam kene penampar
dek Nasha Aziz
balik kang mau tido
doakan aku cepat sembuh
esok ada event
macam best
katanye
.
.
.
kan best
time tak sihat gini
ade isteri
di sisi
menemani
huhuu
.
.
.
tolong ingatkan aku
untuk kawen
...

13 ulasan:

SURIA AMANDA berkata...

ni ha..acik ko ni nk ingatkan..ekau dah ambik kursus nikah ko nak kahwin copek ni?

NAZRUL AZAT berkata...

ese blm ambek kursus lg, si sikin tu asek bz bona, x sompek kursus kami kawen koboi la yeeayyyyyy

khaifaiz berkata...

huhu.. copek2 la oi kawen.. rugi weee.. (mcm la aku dah kawen)

NAZRUL AZAT berkata...

khai - ese x puas mbujang lg, muahahaha...

shapoji berkata...

dah khatan? dan baligh? dan kerja? ape lagi nak...kawin jelah....jgan lupa jemput tau...huhu

NAZRUL AZAT berkata...

shapoji - ko hengat kawen ni keje senang? nnti aku kawen ko tlg bawak bunga manggar, yeeayyy

ADfeez berkata...

oh... nk ingtkan nie.. kawen la...

Anisa Hang Tuah berkata...

haaa
abg naz..
sila kawen kawen
heheheh

Asrul "iLham" Sany berkata...

gi kawen cepat...

i tunggu ScarJo masuk minang je...

terus on. lol

mazin? berkata...

bro.. ko kene mandi bunga la.. he he he

masMZ berkata...

wahhhhh penangan AJL leh berangan macam2 ;p
sila kawen. ahahaha

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

rehat...makan ubat....tido bagi cukup...

isteri? insyaAllah semoga tahun ni ketemu jodoh nyer


amin ehheheh ✿(^^,)✿

SURIA AMANDA berkata...

tahun depan kita kawen..orang akan sentiasa disis awak..waktu susah atau senang...ok?harap awak pun mcm tuh...terima orang seadanya...