SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

26 Januari 2011

U HINA I YE, OK...



Uhh... nikmatnye !!!
korek idong sambil keje
pelik sikit
bila limau dimakan rasa masin
muahahaaaa
.....
Banyak lagi tv program
nak dibuat synopsis
kene layan satu persatu
mate dah terkebil-kebil
lagi 2 hari keje malam
bile la bole berlibur
CNY dah tentu on duty
tadi rasa nak memonteng
tapi tak jadi
takpe, hari ni gaji
joli la kejap lagi
yeeayyy
.....
Sunyinye keje malam
sesekali datang rasa seram
seriau nak pandang belakang
opis aku di penjuru alam
memang tempat benda tu bertendang
sabar, dalam kubur kang
dah tentu sorang-sorang
.....
Kesian dekat kawan
seperti tidak keruan
terpapar di blog dia
ada krisis dengan seseorang
bagitau gua la der
jangan pendam sendirian
semalam kau nak cakap sesuatu
tapi kau takut aku terganggu
come on, i'm with you
.....
Orang tu bertanye
Gurun apa ada?
dia ada tugasan di sana
you too much la
AKU RASA TERHINA
bukan tak boleh bercanda
tapi berpada-pada
mak aku kat sana
dialah segala-galanya
cuba kau ku hina
apa kau rasa???
.....

5 ulasan:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

uish....terasa cek...
cek pun orang kedah..
cuma cek kat aloq staq...

sabaq na....

NAZRUL AZAT berkata...

yanie - nak buat lagu nama kan dh org xsuka, mmg ai rasa terhina

Mohd Hafizi Bin Ismail berkata...

dimana bumi dipijak disitu langit dijunjung...
- m nasir (kut la..)

SURIA AMANDA berkata...

opps..speechless...apasal ko korek hidung sambil makan limau bro...yerkhhh!!!

oloi berkata...

saba ye jat...
jom kita bekaroke sampai batok batok sama sama yee =)