SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

04 Januari 2011

U ! WHY TODAY ? U TAK SAYANG I LAA...







Menatang apa nih?? Ni la depa panggil central locker, nama lain aku tak tau apa dia. Malam tadi nak jadi cerita, aku nak bukak pintu keta dari dalam tapi tak buleh, pasai apa tak tau la nak habaq. Keempat-empat pintu keta tak buleh lock serentak, adoi laaaa. Terpaksa la aku keluaq ikut pintu sebelah kiri, haqu sungguh la seriau orang tengok kata kawaq ka apa.

Elok-elok aku dapat parking kat BU Avenue midnite tadi aku kena bawak masuk keta ke basement jugak. Pintu sebelah drebar buleh bukak ikut luaq tapi dari dalam tak buleh. Bila aku nak keluaq aku kena turunkan tingkap dulu, jolok masuk kunci kat luaq lepaih tu baru boleh keluaq. Tak buleh jadi lagu nih...

Baru tadi pi kedai tukaq baru, cina tu kata memang dah lama lingkup tapi aku dok latu bukak tutup. Elok sangat aih. Aku suruh la cina tu tukaq, dok biaq lama nanti abeh orang rembat keta aku tu. Terebang la RM330, hmm... nasib baik aku kaya, muahahaa...

Moral of the story, sila jaga locker keta hangpa, plus alarm. Buat routine inspection. Ok la nak main gitar sat no sebelum tidoq, hangpa nak dengaq lagu apa mai aku petik, yeeaaayyyy...

23 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

haaa...dah pandai main gitar??
nnti ajar nis yee

shapoji berkata...

reti main gitar ker???

nub berkata...

wow...abang bergitar...
hahahah

achik ezam berkata...

pakaikan cawat besi ja nooooo~

NAZRUL AZAT berkata...

anisa - tak pandai lg... nk sgt cpat pandai hehee

NAZRUL AZAT berkata...

shapoji - jawapan sama seperti di atas, yeeayyyy

NAZRUL AZAT berkata...

nub - abeh, xkan la abg berbiola plak, ngehehehe...

NAZRUL AZAT berkata...

ezam - xnk, melecet nnti, heheeeee

Asrul "iLham" Sany berkata...

ayat seb baek ko kaya tu memang terbaekkk...

lambat nye mau pakai kete, senang untuk gi dating

muahahahhahaa

My Little Diary berkata...

salam,

wow!!! seksi ke seksa tu... macho la... huhu
kasik main misteri mimpi syakila satu...!!! :p

NAZRUL AZAT berkata...

asrul - heheee... aku kaya kasih sayang, yeeayyyy

NAZRUL AZAT berkata...

rima - uuuhhhh, sy mg suke seksi meksi yeeayyy... sy bagi awk lagu HANYUT la, nak? yeeayyy

Asrul "iLham" Sany berkata...

suke ngan tajuk entry ni...

penuh makna semiotik...lol

neway, untuk idea tu leh emel atau ym @ ilhamology@yahoo.com

thanks ya ;)

NAZRUL AZAT berkata...

asrul - aku bantai kasi title je xde idea huhu...

okok nnti kita sharing2 ye yeeaaayyyy

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

bak kata mak saya.. kalau beli or pakai barang tak sorang2 kilang pun tutup.. kekekekekeke. kredit 2 my mak

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

ops. silap taip.. bukan sorang tapi rosak yer

NAZRUL AZAT berkata...

puan abbyfunny - ye betoi, mari la kita rosakkan byk benda yeeayyyyy

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

yu...dah cerah belog yu..

pakai lampu cap apa nih?

hehhehehe

cham's berkata...

takpa-takpa..hangpa kan kaya kaaaan? hahaha

ADfeez berkata...

ok sat *amik popcorn duduk smbil tgk azat men gitar :P

NAZRUL AZAT berkata...

yanie - i letak lampu kalimantang + spotlight stadium, muahahaaaa

NAZRUL AZAT berkata...

cham's - kaya sket2 jer.. lagi kaya bulan depan miahahahaaaaa

NAZRUL AZAT berkata...

adfeez - jgn la tgk, maluuuuuuuuuuuuuuu