SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

03 Januari 2011

YEEAAAYY, TIDO !!!!!!!

Sedang bersarapan
nasi lemak + kuih ketayap
sedappppp
...
Buat pertama kalinya
aku rasa sangat mengantuk
lepas pulang keje tadi malam
...
Nak berbual dengan encik blog kejap
sambil tengok woody wood pecker
...
Ada kes di opis tadi
suke dia cakap TAK TAHU
mana bole macam tu???
emel bos macam peluru
nasib baik bukan aku
lambat buka pintu jadi isu
...
Semalaman encik lappy menemani
asal mengantuk blog korang ku singgahi
malam ini pasti ku ulangi
...
Wan cakap aku seorang yang cool
really ??
sebab aku selalu senyum
hehehee
...
Selamat intern pada Aidil
selamat harijadi JR
selamat balik Kajang Ash
selamat keje pagi Ezam
Mazin, Rashid, Miza, Adfeez, Anisa, Yani, Rima
Puan Lisa, Puan Abbyfunny, Encik Shapoji
Osman, Hidney, Asrul, Cazari, Musyidi, Louie
korang best
pada Hanis Zalikha, i sayang u
selamat berkenalan rakan blogger baru
...
Aku nak tido dulu
masuk Zohor tolong bangunkan aku
...

4 ulasan:

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

selamat tahun baru!!!:D

wah, nasi lemak memang terbaekk!!!

Asrul "iLham" Sany berkata...

it's nice to see someone smiles...

cute ;-)p

NAZRUL AZAT berkata...

fifiey - yeah, bagus utk menambah lemakku heheee

NAZRUL AZAT berkata...

arul - tau je sape org tu heheeee