SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

10 Februari 2011

BERUS GIGI PUN BULIH BAH !!



Nak tengok aksi terlampau tak??
.
.
.
.
.
.
.


uhh...
.

.

.


ahh...
.

.

.


muahahaaaa...

gurau senda di tengah hari...

yeeayyyy

13 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

ngahahahahha

nakal betullah berus gigi nii

mirakecik berkata...

hahahhahaa :)

khaifaiz berkata...

hahahaha.. tak terpikir aku nk buat cm ni.. kalau sabun plak cm ne ek

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

yuuuuu

nakal tauuu...

ai kan budak bawah umuq...mana leh tgk

hahhaha

(^^,)❤

syaEYRA berkata...

apekah?

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

bila dah imaginasi terlalu kreatif camni la jadinya.. nakal!

NAZRUL AZAT berkata...

puan suria - sori, x bermaksud nak mengganggu sensitiviti mana2 pihak, cuma berkongsi cerita dan intrepetasi berbeza pada setiap orang, maaf

NAZRUL AZAT berkata...

syaEra - entah, huhuuu

NAZRUL AZAT berkata...

yanie - ooops... i pn br 13, heheee

NAZRUL AZAT berkata...

khai - err sabun ek?? nanti aku cari, yeeayyyy

NAZRUL AZAT berkata...

mirakecik - hahahahahaaa jugak ;-)

NAZRUL AZAT berkata...

anisa - orang yg amek pic tu yg naka, org yg buat entry psl tu pn lagi2 nakal, yeeayyyy

ADfeez berkata...

hahaha omaigod... termasuk blog 18sx neh.. haaha :P