SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

25 Februari 2011

IMPIAN JADI KENYATAAN








YEEAYYYYY



akhirnye... ade jugek DSLR sendiri



ini je yang aku mampu



alhamdulilah






12 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

okei..abang..bestnyee..he.pasni leh selalu bergambar la yee
:)

man yusoef berkata...

wah...bestnye...tau la mediaprima untung bnyk...dpt bonus 4bulan gaji eh...senyap2 je..tak nak ce ceghite kat mmbr2..haha

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

wah pasni banyak la gambar attach kat blog yer.. tahniah

SURIA AMANDA berkata...

wah....leh la blog nazrul azat kita ni dipenuhi gambar2 menarik..kan?

solo molo berkata...

Alhamdulillah...
pasni konfom pic lg melet0ps kebab0m kan...

khaifaiz berkata...

boleh la tangkap pict aku nanti.. bior penuh memori ko.. haha

nur hidayah berkata...

nk jugak.....impian aku sama jugak....tp x jd kenyataan pon....ngeh ngeh

encik aidil banting berkata...

emmmmm, bestnya camera baru :)

zati embong berkata...

amek pic sy please..nk posing nih!haha

ADfeez berkata...

wow... nk jadi model....:P

Khapeace Khalead berkata...

As Salam, come, visit and follow my new blog: .

http://freewallpaperbyfkphotography.blogspot.com
contains Islamic Wallpaper using my own photo
-Dakwah kecil-kecilan

and

http://fkphotography-kk.blogspot.com/
Its all about my passion toward photography

TQVM, Have a nice day :) Wasalam

SURIA AMANDA berkata...

besttttt...pas ni nak jadi model....model awak cukup la..