SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

13 Februari 2011

NAK KAWAN BOLEH??


Aku nak kawan
aku sangat sunyi
boleh korang jadi kawan aku ???
sudi tak korang jadi kawan aku???
tak mintak banyak
cuma buatkan aku senyum
itu saja
kalau boleh
kawan tu macam Naruto
bila aku perlukan dia
Naruto akan cakap
SAYA DATANG !!!!!
walaupun dalam mimpi
...

24 ulasan:

Asrul "iLham" Sany berkata...

eh, bukan aku dh jadi kawan ko ke?
walaupun tak leh dtg jumpe asap sb xde kete...

hohohohoo

khaifaiz berkata...

azad.. saya datang.. senyumlah hehe

Anisa Hang Tuah berkata...

alalaa.abg ade poblem kee
kitorang kat sini bole jee wat abg hepy2

nis tanak kawen skrg sebb tak habis blaja lagi
ehehe

cik ungu berkata...

ape ke sedeh sngat entri nehhhh...




*boleh3...meh3...huhu

zati embong berkata...

Naruto Datang!! O.o

ijam ismail berkata...

heee...naruto~~
ske tgok cter 2..
=)

achik ezam berkata...

mariiiiiiii~

ADfeez berkata...

boleh ajeeeeeeeeee ;D

NAZRUL AZAT berkata...

adrul - terima kasih ;-)

NAZRUL AZAT berkata...

khai - terima kasih ;-)

NAZRUL AZAT berkata...

anis - terima kasih ;-)

NAZRUL AZAT berkata...

cik ungu - terima kasih ;-)

NAZRUL AZAT berkata...

zati - terima kasih ;-)

NAZRUL AZAT berkata...

ijam - terima kasih ;-)

NAZRUL AZAT berkata...

ezam - terima kasih ;-)

NAZRUL AZAT berkata...

adfeez - terima kasih ;-)

cik ungu berkata...

ehh senangnye die reply komen..


azat : terima kasih ;-)

TeAqArH berkata...

SAYA DATAAAAAAAAAAAAG(menjerit2)
boleh je..jom kite kawan...

NAZRUL AZAT berkata...

cik ungu - maaf, sy xdpt nk berbalas dgn lebih pjg hari ni, mungkin lewat malam baru berpeluang selepas keje dah disiapkan, tapi sy hargai kesudian teman sekalian hadir di blog sy yg x seberapa ini, hanya ucapan terima kasih mampu saya sampaikan

NAZRUL AZAT berkata...

teaqarh - thanks sbb sudi nak bkawan dgn sy ye ;-)

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

sailormoon datang nak berkawan

NAZRUL AZAT berkata...

puan suria - yeeayyy... sailormoon datanggggg... nak menari para2 sakura dgn dia yeeayyyyyy

khaifaiz berkata...

Mak aii.. si ungu, zetty embong dah sampai sini.. pnt la ko nk layan dorng ni nanti.. kahkahkah

NAZRUL AZAT berkata...

khai - tau, cik zeti & cik ungu mmg best, nnti nk start mesyuarat tingkap dgn dorg, musti best !