SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

01 Februari 2011

SEDAR DIRI

Terlebih ambil garam
dan-dan rasa lain macam
tersedar seperti membunuh diri
...
Rase lega
Ash membalas SMS
tak tau sama ada dia ikhlas atau tak
tapi aku masih tetap sayang kamu
mungkin kita masih berpeluang
perbaiki keadaan
tapi aku sedar
aku tak seperti impianmu
...
Seorang kawan
kelihatan sangat berubah
walau dia menafikan
sedarlah, aku dah tak diperlukan
...
Seorang kawan
berpesan pada aku
jangan dibezakan darjat keturunan
jangan disoal harta dan kekayaan
cuma aku perlu sedar diri
...
Seorang kawan
rasa dipinggirkan
aku salah mengerti dirinya
entahlah
aku tak sedar
aku melupakan dia
...
Nak tidur
perlu cukup rehat
aku kena sedar diri
aku tak sihat
...
SELAMAT MALAM
...

3 ulasan:

khaifaiz berkata...

selamat mlm jugak

Anisa Hang Tuah berkata...

abang..jaga kesihatan tau..
jangan stress2
selamat malam

Aidy Shahiezad berkata...

jgn lupa makan ubat bro...
hope get well soon from any of this sedar diri syndrom... :)

----------
my latest entry:-
Sketsa Sebuah Kisah Aku Yang Khilaf..
http://aidyshahiezad.blogspot.com