SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

12 Februari 2011

SELAMAT PENGANTIN BARU


Baru balik dari lepak dengan bakal pengantin baru... ambek berkat, yeeayyyy

Mujur aku tak turun ke Serdang, Faizi dan Yanti plak yang nak datang ke sini, so kitaorang just lepak di Padang Kota. Faizi, macam biasa, tetap hansome, dan Yanti makin cun. 15 Februari nanti dorang akan disatukan sebagai suami isteri. Alhamdulilah, kawen jugak Faizi ye. Sorang-sorang kawan-kawan baik aku kawen, aku??



Selamat pengantin baru ye korang, aku doakan korang kekal bahagia selama-lamanya. Doakan aku untuk mengikuti langkah korang, walaupun semakin hari ia kelihatan semakin sukar...

6 ulasan:

ZWAN SABRI berkata...

Semoga encek Nazrul Azat akan cepat bertemu jodoh..
erm, kalaw ada jodoh, x lari kemana punya..
cuma lambat atau cepat je..
sabaq ye... ;)








MySuaraBlog: Jom Korek Hidung

SyahadaSubri berkata...

smoga ditemukan jodoh..doa2 kat cha skali yep :P

NAZRUL AZAT berkata...

zwan - mekasih no, orgnya dh ada, cuma masing2 blm bsedia

NAZRUL AZAT berkata...

syahada - thanks, sama2 kita doakan ye ;-)

nub berkata...

x sabaq na kawen. ehehehe

NAZRUL AZAT berkata...

nub - hang kawen cpat sket, syiok ooooo