SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

10 Februari 2011

SEPETANG DI MORIB

Petang hari Sabtu yang lepas, tak ade plan ape nak buat, aku ajak Lanz keluar, serius cakap kalo free dan tak keje weekend memang aku tak nak memerap di rumah, gila bosan, so aku mau bergumbira hahaaa... Tak plan pun sebenarnye nak pegi Morib nih, tetiba jer sampai, so aktiviti kitaorang macam biasa...
POSING !!!!















Sekian saje untuk kali ini, weekend depan tak tau lagi nak lepak kat mane, rasanye Kalumpang kot !

...yeeayyyy...



10 ulasan:

dwaty berkata...

LAWANYA.................
PANTAI......HEHEHE
KIM SALAM KAT ABG YANG KENA TIMBUS PASIR TU....

man yusoef berkata...

pergh!! tak ajak kan...harap je rumah dekat..hahaha

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

pi pantai tak ajak ai...

majuk sampai pagi esok


T_T

NAZRUL AZAT berkata...

dwaty - woooooo... i x hensem laaaa

NAZRUL AZAT berkata...

man - jom, next time kite plak lepak sama2 yeeayyyy

NAZRUL AZAT berkata...

yanie - i nak ajak yu tp nnti mr T marah ai cemana... huhuuuu

khaifaiz berkata...

ko memang kejam.. x ingt nk ajak aku kn.. hukhukhuk

NAZRUL AZAT berkata...

khai - aloh, sori beb, aku xplan pn nak ke situ, tau2 sampai, xpe2 nnti kita plan lepak memana ye, ko tu asik studi je meh kita p mkn angin jom, yeeayyy

flyz berkata...

wah...pantai tempat aku wat final year projek tuh...

Jerung Rimba Putih berkata...

sapa tangkap pics?