SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

12 Februari 2011

SEPETANG DI NILAI


Macam biasa, asal weekend aku tak sesekali lekat di rumah. Destinasi aku, Lanz & Bad kali nih adalah Nilai 3. Actually aku nak beli hadiah untuk pengantin baru, alang-alang aku nak usha barang lain jugak.




Bertolak dari opis sebab ambik Bad dulu, dalam sejam kot kitaorang sampai. First time la aku ke Nilai 3, dan-dan mata aku ligat scanning...

Adoyai... gila jadinya. Mujur tak banyak bawak cash, kalo tidak, confirm penuh bonet kereta. Kurasakan sesuatu yang pelik, macam pegi shopping dekat overseas, tukang jualnya majoriti orang Pakistan, cemana tu?? Barang untuk persiapan perkahwinan banyak la, gile best, gile murah !

Pening! tak tau nak beli apa, at last dapat beli barang untuk dijadikan hadiah buat pengantin. Sampai malam kami bertiga di situ, baru suku Nilai 3 kami terjah, cume dapat beli yang rasa penting dulu, plan kitaorang untuk turun lagi ke sana hujung bulan, mau shopping gila-gila, yeeayyyy... Sekali lagi datang nanti nak sambar kereta remote control, huyooooo...


Nak tau ape aku beli? Seluar mandi !! Hehee... Next week nak join Oloi swimming di Damansara Perdana, yeeayyy... masa aku semakin terisi. Tak perlu nak bersedih bagai mengenangkan orang itu.

Dari Nilai, kitaorang heading to Cheras, pekena nasi ayam dekat Sup Meletop. Sedap tak ingat gua cakap lu.

Penat sudah, esok keja, mau tido... daaaaaaa

3 ulasan:

Asrul "iLham" Sany berkata...

gud for u, lupakan orang itu ;D

ADfeez berkata...

good 4 u then!!! hehehe....
next time nk ikut boley? :P

khaifaiz berkata...

nilai tiga memang best.. huhuh