SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

26 Februari 2011

SITI MENINGGAL ???





Tak ade niat nak menimbulkan isu. SUMPAH !!! Malam tadi entah macam mana aku mimpikan sesuatu yang amat tak disangka-sangka. Aku bermimpikan kematian Siti Nurhaliza !!! Aku hadir di tempat di mana peminatnya berkumpul untuk memberikan penghormatan terakhir. RAMAI !!! Semua orang menangis...


Aku tak tau apa penyebab aku mimpi macam tu. Sedih jugak sampai terbawa-bawa ke luar mimpi, dalam mimpi aku tu Siti meninggal pada usia muda, ketika bahagia bersama Datuk K. Aku harap ia tak akan jadi kenyataan dan bukan satu dejavu...


Siti, jaga diri baik-baik ye...

20 ulasan:

nelly berkata...

Harap takkan ..

Adib Asyraff berkata...

huhu . takk patot .. HAHA .
btw, nakk tanye wat the mean of " dejavu " ?

NAZRUL AZAT berkata...

nelly - kita doakan yg terbaik utk siti

NAZRUL AZAT berkata...

dib - dejavu tu camni... biasanya di luar mimpi atau di alam realiti kita akan perasan sesuatu yg tgh kita buat atau tempat yg kita pegi tu mcm pernah kita mimpi, itu la dipanggil dejavu

Adib Asyraff berkata...

ouh .. thanks for the replying ! i got a new konowledge now ! tengs agains .. :D

NAZRUL AZAT berkata...

adib - no hal, n thanks for visiting my blog ;-)

Asrul "iLham" Sany berkata...

seb baik, kang dia mati susah nak cari hadiah besday untuk kipas-susah-mati Siti

NAZRUL AZAT berkata...

asrul - heee... faham sgt

achik ezam berkata...

mimpi tu selalunya opposite.

panjang umurlah tu :)

NAZRUL AZAT berkata...

ezam - insyaallah... kita sama2 doakan siti ye

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

ini kebetulan ker?? sbb bbrp minggu lepas me mimpi yg sama dgn nazrul..tp bukan mcm org bg penghormatan..tp the way dia meninggal (i forgot dah mcm mana)..citer dgn inche hubby..dia kata me mengarut..tido x cuci kaki..anyway..mimpi salu terbalik kan..insyaallah doa yg terbaik utk dia..

ADfeez berkata...

wah... kelassss mimpi siti.....:P

NAZRUL AZAT berkata...

puan rina - really? xsangka kita mimpi hal yg sama, risau jak lepas tjaga dr tido, kot2 betul ke, insyaallah siti ok

NAZRUL AZAT berkata...

adfeez - serius beb, aku mimpi, xtipu, maybe lately aku kemaruk layan oldies2 siti, smpai mimpi bukan2, huhuuu

nub berkata...

i lebiuuu siti!!

gahahha

NAZRUL AZAT berkata...

nub - i lap siti, jgn marah datuk K, heheeee

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

wah... mimpi siti tu.. org kata mimpi org meninggal bermakna umur dia panjang

kau kesah ke?? berkata...

kalau betol i nak ganti siti lah ahahahaa

NAZRUL AZAT berkata...

puan suria - hidup tok iti !

NAZRUL AZAT berkata...

si kau kisah ke? - uih bole sgt, siti nk pencen dh tu heheeee