SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

01 Februari 2011

STRESS !!!!




mood sekarang

STRESS !!!

nasib baik la pagi tadi drive pegi opis smooth je

sampai parking

STRESS !!!

pintu kereta aku masih buat hal

aku nak pesan kat korang

JANGAN ADA HATI NAK PAKAI PROTON GEN2 !!!

masok opis

terus jer telan obat

tau punye akan stress dengan keje

pegi kafe

STRESS !!!

asik menu yang same jer

wake up la Cafe Haslam



masok workstation

ramai yang memekak daripada nak buat keje

STRESS !!!

take over keje orang malam tadi

STRESS !!!

tinggalkan aku TAIK

kalo turn aku keje malam

orang keje pagi just goyang kaki

bila turn aku keje siang

aku plak lebih bekerja untuk orang malam tadi

ADILKAH MACAM TU ???

rase nak meletop kot tadi

HADOII



dah tak larat nak menahan sabar

mahu saja melarikan diri


pegi SPA




...





5 ulasan:

nub berkata...

aiyooh banyak2 sabaq naa... =)

khaifaiz berkata...

cool bro.. dugaan tu.. ada ganjarannya nanti

ADfeez berkata...

erk... chill....
kerja dengan hati yg ikhlas...:)

flyz berkata...

Seteresss!!! he..he..sabor je la...aku pun sama kdg2, dtg bukan nk wat keje tp main2.

Joe_Hans berkata...

aku yg bacer pown naek stress... hahaha