SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

04 Mac 2011

CONFUSE LAA...




Masalah # 1


Kenapa aku selalu aje ada problem dengan staf yang preggy ???


Masalah # 2


Macam mana nak mengatasi fobia darah yang dah lama aku hidap nih ???


Masalah # 3


Kenape keje hari lain tak seseronok keje hari Jumaat ???


Masalah # 4


Muka aku oily laaa... dah banyak produk aku pakai, hasil tetap sama... tolong !!!


Masalah # 5


Aku ada duit tapi aku tak tau apa kegunaan duit aku tu, cemana ye ???






aku menantikan jawapan orang


7 ulasan:

kau kesah ke?? berkata...

1: perggy tu apa? (*_*) tak paham sangat. sabar ok kot.

2: tengok sos hari2 anggap darah itu sos. sedap~

3:hari jumaat banyak masa lapang kot.

4: rajin bawak tisu lap.

5: meh bagi aku sikit duit tu. tak pon p sedekah amal jariah.

tu je la aku bule jawab.

fatin amirah shahar berkata...

1) =___=

2) rajinkan diri derma darah

3)sebab esok nye cuti daaah

4) no comment

5) bagi saye sikit :| HAHA

khaifaiz berkata...

jum belanja aku.. tp aku blk kg plak hujung minggu ni.. hehehe...

P/S: ang pi beli kete baru la.. Caldina we

zati embong berkata...

Masalah 1:

haha,lawak nih.cara plg senang,elakkan diri jauh2 drpd diorg.so xkn tmbul prob da.

Masalah 2:

kala da fobia 2,fobia gak O.o

Masalah 3:

hari jum jat adalah hari yg plg sebok.seriously.

Masalah 4:

Jat xreti nk tlg cane :(

Masalah 5:

Nanti jat g sana.biar jat tlg abeskan.haha

Anisa Hang Tuah berkata...

abang,,jangan stress2 yer :)

pssst..nis ade hantar mesej kat inbox fesbuk abang~

delarocha berkata...

manusia normal mmg byk masalah.. hehe

encik aidil banting berkata...

jwpn no 5 je tau jwpn dia. ahahaha! meh kasi kat saya semua, yeeeeeeaaaaaaaaaayyyyy