SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

19 Mac 2011

ENTAH LA AKU PUN TAK TAU





Aku dah takde mood nak update blog nih

minat aku untuk berblog sudah hilang

mungkin pengaruh kesibukan keje

nak BW blog korang pun tak sempat

banyak entry yang pending

ada yang dah tak relevan

dan blog aku jadi sepi

bile cuti aku cume nak rest

keluar dari rumah

pegi cuci mata

rehatkan minda

tenangkan jiwa
...

tak ape

nanti aku akan kembali

mengacau hidup korang

muahahaha

...

Aku selalu ingat u ols

...
Amek nih

lagu oldies untuk korang






4 ulasan:

zati embong berkata...

xpe,org busy d benarkan utk buat camtu O.o

jat tahu camne rasa bila sebok..tetibe rasa nk shopping nak puaskan hati O.o

achik ezam berkata...

bizi nak menikoh kah????

ahaha

khaifaiz berkata...

buat yg penting2 lu bro.. harap dipermudahkan la

flyz berkata...

wooo...takde mood katanya..ye ye..gi la cr ketenangan kat luar tu...sekali sekala pe salahnya :P