SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

23 Mac 2011

MAC PRO FOR DUMMIES :-D

Sehari suntuk tadi aku ade Final Cut Pro training, korang tau kan menatang hape FCP tu? Basically kitaorang yang koje post-production memang tak gune pun FCP, but in next few months projek terbaru kitaorang untuk produce our own product under RC label. Who knows 1 day aku bole produce program sendiri by using sources di library aku tu. Tadi dapat la buat 1 short clip, quite interesting. So tak payah banyak citer, tengok je pic yang kami snap dengan iPhoto kat bawah nih hasil koje bukan-bukan aku dengan Fizi yang langsung tak fokus pade bebelan trainer kitaorang tu...


















Pendek kate, dalam masa terdekat nih aku nak rembat Apple Mac Pro, nak master FCP then bole la buat side income... yang penting MASYUKKKK !!!!!

4 ulasan:

ijam ismail berkata...

haha..sgt comel
=)

zati embong berkata...

yg jat faham FCP leh buat duit.haha

yg len x faham.

aci eh? hihi

mr vampire berkata...

haha...alien!

ADfeez berkata...

xde mac pro...:P