SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

13 Mac 2011

PENAT



PENAT !!!
itu saja terdaya aku katakan
aku sangat-sangat
PENAT !!!
...
Weekend kene keje
bangla pun cuti hari minggu
MALU !!!
...
Ternyata
keje normal hours lebih memenatkan
lebih bagus keje syif
asal balik rumah
terlentang atas sofa
kekadang terus lelap
bangun esok pagi masih dengan uniform
mau saje terus pegi keje
mengulang rutin yang sama
hidup aku dah TAK TERURUS !!!
...
MAAF
tak dapat terjah blog u ols
macam selalu
macam dulu
RINDU U OLS
...
Menghitung hari
mahu bercuti panjang
memanjakan diri
mungkin juga
melarikan diri
...
Namun
ada misi
di Janda Baik
sedang menanti
...

MATI LAAA !!!!!!!

6 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

abang..rehat2 yer,
rindu jugak
hikss

solo molo berkata...

bet0l tue...
kekadang nie keje shift p0n best...

ADfeez berkata...

nk ikuooootttt p janda baik....:P

zati embong berkata...

jat pun kerja weekend!kita gang!

jgn lupa jat,nant jat hntr jet pejuang langgar kamu

O.o

khaifaiz berkata...

salam bro Azad.. kami semua faham.. hehe.. rehat btl2 ok.. huhuhu

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

alahai ciann..takpela ms muda nak keje kuat²..tak pon keje sendiri..suka hati je nak buat bila..hua hua hua