SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

02 Mac 2011

SAYA SUKA MENYANYI




Aku suka menyanyi...

walaupun suara aku tak sesedap Maher Zain

tapi aku tetap nyanyi

untuk diri sendiri

kasi lepas stress

...

Dalam toilet aku nyanyi

sebelum tido pun aku menyanyi

dalam kereta aku nyanyi

orang keliling aku tak peduli

sambil keje pun aku menyanyi

nak-nak buat ingest TV3 nih

asal tengok nama program

aku nyanyi lagu tema program tu

hebat tak aku ?

...

Kesimpulannya

menyanyi adalah hobi aku

...

Kau ade ??


18 ulasan:

apezs shah berkata...

saya suka juga..
sbb tu tadi masok pertandingan karaoke hehe.. tapi kalah.. haha...

NAZRUL AZAT berkata...

Apesz Shah - itu la, kalah sebab x ajak saye kan hehee... ok set nnti kite p karok sesame yeeayyyyy

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

suka jugak nyanyi.. pun mcm kamu nyanyi utk diri sendiri jer

DALAM BERBLOG TAKDE ISTILAH KAWAN ATAU LAWAN

NAZRUL AZAT berkata...

puan suria - bak kate lagu mawi & m. nasir tu - MENYANYI... KERANA GEMBIRA... MENYANYI... KERANA SEDIH...

yeeayyyy

SURIA AMANDA berkata...

sama la..Lisa pun dalam bilik air suka nyanyi..dalam keta lagi la suka kan..

NAZRUL AZAT berkata...

puan lisa - jom karok yeeayyyy

man yusoef berkata...

aku suke nyanyi dlm keter..sbb biasa kat keter sorg2 je...klu kat toilet nnti org dgr...malu..huhu

NAZRUL AZAT berkata...

MAN - mari kite jadi trend setter, so lepas ni sume org sure akan menyanyi2 dlm kete OTW pegi n balik opis, yeeayyyyy

Wan Zulqhairi berkata...

tingkap rumah xpenah pecah ke bro??

flyz berkata...

karoaksss jom...ada bran? :p

NAZRUL AZAT berkata...

WAN - loud speaker je kot yg pecah sbb aku tarik key paling tinggi yeeayyyyy

NAZRUL AZAT berkata...

rashid - jom, bile? kt mane?

Anisa Hang Tuah berkata...

kita mempunyai hobi yg sama.jom berduet,,

khaifaiz berkata...

haha.. jom karok..

kau kesah ke?? berkata...

aku ada. dok nanyi juga. versi siti lagi.

zati embong berkata...

en azat!karok jom!haha

jat kalau kereta odw balik kg,memekak 2 wajib la.sampai adik jat kuarkan statement

" ko boleh tlg senyap sikit x?serabut ak dgr xhnti2 nyanyi!"

"ek eleh, ak yg drive!suka hati ak la! jeles r 2,suara xsedap!"

h A n Y S berkata...

walau suara bak katak puru, tetap suka nyanyi jgk, heh heh.. dapat karoke jamban pon jadi lah.
tp bkn lah nyanyi depan org ramai..mau nye pengsan sume..
hahaha

ADfeez berkata...

kaki karok la nie???? jommmmmm :D