SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

20 Mac 2011

SITUASI - PART 2


Situasi 1

Sebelum buat keje mood kene ceria baru enjoy ;-D

.

.

.

.


Situasi 2

Bile keje dah siap, mengira minit untuk balik, yeeayyy





Aku suke keje aku

muahahahahahahaa

9 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

heee.keje elok2 yerr
:D

cik ungu berkata...

krikkt..kriktt....~ *bunyik cengkerik..~




aku masih tercari-cari intipati entri ni..

apakahh..??

NAZRUL AZAT berkata...

anisa - mekasih, yeeayyyy

NAZRUL AZAT berkata...

cik ungu - motip nye ialah jangan koje opis, gerenti busan huhuuu, jadi la artis ke businessman ke baru kelas kau maria yeeayyy

zati embong berkata...

hihi..kdg2 keje ofis best,duk dalam aircond blabla..tp lama2 rasa nk keje luar je,sng sikit nk ngulor O.o

NAZRUL AZAT berkata...

cek zati - ape kate kite tukau koje barang seminggu, sudi x? hehee

ADfeez berkata...

nk keje mcm tu jugak... heheheh :P

SURIA AMANDA berkata...

eleh..ckp jer suka..pas tu stress..apa da...

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

harus suka dengan kerja untuk sentiasa ada mood buat keja kan??

BE BARU BUKTI HEARTBEAT BUKAN SAINGAN NUFFNANG