SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

09 Mac 2011

TERIMA KASIH, yeeayyyy



Aku ade sorang kawan
nama dia Mr. Dumex
kawan yang pemalu
tapi suke melompat-lompat
di atas papan selaju
tetiap hari, never failed
dia akan wish aku
mengingatkan aku
berpesan pada aku
membuatkan aku terharu
sob...sob (touching u)
...
Thanks sangat dude
kau selalu ingat aku
insyaAllah
aku akan selalu
doakan kesejahteraan kamu
dunia dan akhirat
...
Alhamdulilah
aku bersyukur
aku dikurniakan kawan sebaik dia
...
YEEAYYYYY
(trademark dia ye)

8 ulasan:

apezs shah berkata...

wah nama dia hehe..
jangan touching pepagi ni

SURIA AMANDA berkata...

alhamdulillah...bkn senang nak dpt kwn mcm ni..

ctpayong berkata...

betollah tu...bukan senang mahu jumpa seseorang yang dapat menyenangkan serta menenangkan hati.

nub berkata...

yeayy!!! hehe.

aku x baik ka? sob sob.. hahaha

Joe_Hans berkata...

gud2... :)

ADfeez berkata...

dumex??? mcm nama susu lak :P

My Little Diary berkata...

yeayyyy... saya dtg dekat... :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

baguslah dpt kwn baik mcm gitu