SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

17 April 2011

AKU MAHU...













Aku nak dua benda nih...


ADE TAK SESAPE NAK HADIAHKAN KAT AKU ???


please...


aku tunggu taw











7 ulasan:

Azlan Hasan berkata...

hehehe.ko kawin laa cepat..baru leh mintak hadiah camtu..hehehehe

p/s: confident je aku ko lum kawin..hehehe

Regards
-Strider-

NAZRUL AZAT berkata...

mmg xkawen lg... xkawen kot...mcm dh lewat jer huhuuu

~SYAZ~ berkata...

hehehe..
syaz boleh bagi katalog yg ade gambar 2 bende alah tu je..keh3.. :)

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

say pun nak.. kalau x nak hadiahkan kat nazrul blh hadiahkan kat saya.. kekekekeke

TERKINI:SAMPAI BILA NAK BERGANTUNG DENGAN BLOGGER OTAI, POPULAR & FAMOUS??,KENYATAAN CIKGU SHIDA BERCANGGAH DI HARIAN METRO & MAJALAH WANITA,CANANG KISAH CINTA. Segalanya ada disini

zati embong berkata...

haha..sekali imbas jat xnmpak tv.jat nmpak kereta f1.ingtkan azat nk f1 tadi.haha

zati embong berkata...

azat!xbaiklah ckp cmtu.jodoh kan kat tangan tuhan. jgnlah ckp cmtu lagi ye. smpai jodoh azat, xkira azat ready or x, azat akan kahwin. ajal, jodoh..tarikh2 2 semua dah di takdirkan.

SURIA AMANDA berkata...

ko nikah copek la...baru bleh consider org hadiahkan..