SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

05 April 2011

AKU NAK SANGAT.....







U ols....

aku nak sangat, dah tahap stim dah nih....






MAKAN DURIAN

tapi...

aku semput, makan seulas pun dah sesak nafas, huhuu...


LURUSKAN RAMBUT

tapi...

rambut aku tetap juge ikal mayang mengurai, huhuu...


GARAUKAN SUARA

tapi...

suara aku tetap jambu, huhuu...


GLAM

tapi...

aku pemalu, kekadang jer tak tau malu, huhuu...







walaupun rasa tak sempurna

aku tetap bersyukur

aku sihat dan lengkap anggota

mampu bekerja

tak meminta-minta







ALHAMDULILAH







5 ulasan:

man yusoef berkata...

aku pong pemalu gak!! haha

Mr Strider berkata...

aku xde laa berapa nak malu..tapi x glam pun..hikhikhik..

Regards,
-Strider-

zati embong berkata...

hihi.comel!

xpe azat,xdpt makan seulas,makan secuit je.hihi

ADfeez berkata...

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :P

encik aidil banting berkata...

tak meminta minta? emmm...