SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

30 April 2011

BALIK KAMPONG









Within hours from now aku nak berambos balik kampongku di Gurun... nak jumpe mak and the rest of family yang masih sayangkan aku.

But before that, aku kene hadap keje dulu, buat secepat yang mungkin, probably when Aiza arrived aku boleh blah, drive laju-laju ke 300 kilometer jauhnya dalam masa 5 jam! Korang mampu !!!

Tomorrow will be my 32th birthday, dah tua kan aku, dah dekat nak mampos. Apapun banyak lagi benda di dunia nih yang belum sempat aku kejar dan miliki, antaranya

MASTER OF MASS COMMUNICATION... followed by PhD

MY WEDDING

MY FIRST BABY

MY FIRST MILLION RINGGIT

Pray for me, aku perlukan sokongan kalian, dan kesempatan ini aku nak mohon maaf kat member aku Mr. Dumex sebab aku banyak buat salah kat dia..dekat Ms. Sushi sebab selalu tak ada masa untuk dia... pada Mr. Guy sebab tak jadi pegi Sabah... pada korang sebab tak terjah blog u ols... pada diri sendiri sebab tak jaga kesihatan dengan baik, lately tak sihat jer... Di Kedah karang aku nak rejuvenate...


Before i end my story, aku nak share apa yang aku mimpi malam tadi. Tak tau la sama ada bala atau rahmat, aku mimpikan diri aku mengandung!!! Diulang...MENGANDUNG aka HAMIL aka PREGNANT !!!... Serious!!! Aku tak tipu aku mimpi aku mengandung, perut aku buncit, ada pergerakan dalam perut aku and kawan-kawan dapat rasakan juga kandungan aku bergerak-gerak...err tak tau la ape makna di sebalik mimpi itu...MISTERI !!! Mengandung luar nikah plak tu, khunsa ke aku nih?? Huhuu... What say you ???


Bye - bye for now... jumpe esok...

1 ulasan:

nub berkata...

waaa..syokknyaa..ceq rindu kampung ceq. eheh