SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

19 April 2011

BLOG YANG AKU BENCI NAK HADAP !!!











CIRI-CIRI BLOG YANG BENCI AKU NAK HADAP ADALAH SEPERTI BERIKUT :








1. Blog yang tuan empunya just drop by nak mintak tolong vote dorang




2. Blog yang terlampau sarat dengan widgets




3. Blog yang menggunakan singkatan bahasa Melayu yang aku tak faham




4. Blog politik yang memecahbelahkan orang dan chauvinisme




5. Blog yang nak promosi bisnes MLM




6. Blog yang tak mesra alam




7. Blog yang syok sendiri




8. Blog yang background color menyakitkan mata




9. Blog yang tuan empunya tak update link




10. Blog yang SESUATU




TERBARU !!!



11. Blog yang link dengan entry aku - encik Azli Shukri, tolong hentikan !!!!







Sekian, terima kasih !!!












11 ulasan:

misz myza berkata...

erkkkk.. takut lak bce entri ni.. ganas sungguh tjuk nye.hehehehehe...dan blog yg guna bahasa singkat bagai tu mmg x suka... penin nak baca nye...

khaifaiz berkata...

blog aku ada dlm senarai tak en azad.. hehehe

nub berkata...

haiyya,.. manyak tak cantek pelangai itu olang....
pukoi dia maw? haha

My Little Diary berkata...

huyooo... takutt....
tapi betul ler, tak suke pada blogger yg singgah pastu, suwoh vote dorang... hampeh!!!! byk cekadak tul aarrr....!!!

Awie Omar berkata...

wow! jangan kau benci blog aku sudah hehehe
macam ni arr entri yang aku mau cari. ringkas dan berkesan!

Nurul Ashikin berkata...

wau! entry yang ringkat, padat n tepat! like! :)

zati embong berkata...

azat,jgnlah benci2.huhu takut jat nk taip kat sini tau O.o

FariehanIbrahim [LBC] berkata...

hrp belog comel tak tergolong..T_T

kalu ada, tegurlah erk!
chill incik azat~ ^_^

Azlan Hasan berkata...

sib baik blog aku xde dalam list tu..hahha..bab no 7 tu takut gak aku..hehehe..

Regards,
-Strider-

achik ezam berkata...

blog ai mmg syok sindrik???

caner tuh???

cantekk berkata...

sabo sabo.... ;-D
jgn marah2 oke, hangin je xpe,,hihi

*blog saye yg nomo 7 la,,aiseh...
dgn nomo 9 ,,caner neh