SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

24 April 2011

BUKU PINK




Kalau KERAJAAN MALAYSIA pernah ada BUKU HIJAU

Kalau PAKATAN RAKYAT ada BUKU JINGGA

kalau IBU MENGANDUNG ada BUKU MERAH

NAZRUL AZAT ada BUKU PINK

ini buku kesayangan aku

tertulis SMS paling bermakna daripada seseorang

sigh...



macam bangang jer kan tulis dan simpan SMS

tapi aku lain

aku sayang nak padam

ia akan jadi KENANGAN TERINDAH

membuktikan dia amat bermakna



dalam hidup aku

sampai bila - bila...







KORANG ADE ???


8 ulasan:

Louie berkata...

nak gi curik aar buku pink tu..haha

Anisa Hang Tuah berkata...

tade :'(

zati embong berkata...

jat ada!buku oren!hihi

buku conteng2.

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

kita ada buku merah.. sgt2 la penting. takde tu susah Ooo.. erkk buku pink! So jiwang Nyah... simpan sms dalam tu.

NAZRUL AZAT berkata...

louie - berani amek.. babap kang ;-)

NAZRUL AZAT berkata...

anisa - tulong adekan ye ;-)

NAZRUL AZAT berkata...

zati - musti organizer kot, nk date dgn client huhuuu

NAZRUL AZAT berkata...

puan abby funny - awww... i like pink, heheeee