SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

20 April 2011

MANA SATU ???


































Hari nih dah masuk hari kedua promotion dibuat di Sri Pentas, dan aku masih belum buat keputusan muktamad, mana satu bakal menjadi pilihan. Esok hari terakhir, promotion baik tu, cuma aku tak reti nak buat keputusan mana yang terbaik.






Recently, aku terminated maxis broadband, dengan niat nak mencuba broadband yang baru, dah 3 tahun pakai, ok la cuma aku nak cuba broadband lain plak. Tapi... dilema laaaa, mane satu aku nak pakai nih ???




Korang pakai broadband ape eh??










3 ulasan:

khaifaiz berkata...

aku pkai celcome.. baik ko guna streamix la.. berbaloi-baloi..

Azlan Hasan berkata...

ini soklan susah nie..tp actually bergantung pada cara pakai..macam aku yang pakai desktop kat rumah x sesuai pakai broadband macam celcom digi atau maxis..sebab orang kata modem kecik macam tu lg kurang power dari modem yang besar...xtau laa btul ke x..aku x pakar sgt IT..hehehe

p/s: skunk aku pakai P1 n so far so good..

Regards,
-Strider-

SURIA AMANDA berkata...

oh..Ibu mengandung ni x pakai broadband lor...