SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

06 April 2011

MOHON MAAF - PART 2






Fizi...

aku minta maaf, takde niat nak bermasam muka, aku sedar diri aku sape je dekat RC tu... NOBODY...


Aida & Azlan...

lately aku dah tak bole join u ols lepak2 di cafe, bukannya aku terlalu commited pada keje, cuma aku perlu fokus pada keje, hope korang faham...


Ash...

mohon maaf, saya sangat berubah... maaf sebab tak pernah ada masa untuk awak, hope awak faham...


Didil...

hope tak terasa hati pasal entry semalam, tidak ditujukan sama sekali untuk kamu...




Aku rasa aku banyak buat salah dengan ramai orang...




AKU MINTA MAAF !!!!!




4 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

maafkan saya jugak
:'(

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

kemaafan dendam yg terindah...

zati embong berkata...

ade jat terlepas ke ni?

huhu

ADfeez berkata...

ngan sy tade? :P