SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

02 April 2011

SAJE SHOW OFF







Ini le kereta baru aku
untung jadi anak ikan, muahahaha
saje nak tunjuk kat u ols
ko ade??
ok bye

















7 ulasan:

khaifaiz berkata...

smart kete bro.. Ble nk bg test drive ni.. dpt bergambr ngan kete pun jd la.. miahahaha

NAZRUL AZAT berkata...

anytime khai, jom :-D

~SYAZ~ berkata...

wah..
mcm ni syaz pon nak jadik anak ikan jgk lah..bole??
keh3.. :P

ADfeez berkata...

bwklah ride....:)

Jerung Rimba Putih berkata...

bawa sini kunci kete aku tu... dah pinjam tak reti nak bagi balik... :p

zati embong berkata...

jat xde.haha.nk gak boleh?hihi

intan.maisarah berkata...

lar... kereta kita sama laa