SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

16 April 2011

SEMALAM KU BERMIMPI...





SERIOUS !!!!!

Malam tadi, aku mimpikan...

FAIZAL TAHIR


Sebenarnya aku masih tak percaya dengan apa yang mimpikan

aku di sebuah konsert

aku lalu di belakang seseorang

dan secara tidak sengaja

lengan aku menyiku seseorang di depan

orang itu adalah

FAIZAL TAHIR

aku memohon maaf

dia hanya tersenyum

konsert belum bermula dan kami mula berbual-bual

dan ketika konsert kami masih berbual

sehingga mimpi aku tamat


BESTNYE !!!!!


Bangun jer pagi tadi terus aku dengar lagu ini


Aku minat giler dekat FAIZAL TAHIR !!!!





8 ulasan:

whitelover berkata...

haha ini menarik

Anisa Hang Tuah berkata...

abang..
semalam dia datang UUM

:)

Asrul "iLham" Sany berkata...

minat kat perot boroi die masa tayang kat konsert OneUTama...

seksi...

lol

misz myza berkata...

oh.. peminat FT rupe nye... hehehehehe

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

kekekekekeke... fan faizal tahir la ni kan?? smpai tido pun termimpi2

TERKINI: pengantin berbogel untuk jimat kos, penyanyi singkong & keju meninggal dunia & kisah sebenar yang anda tidak tahu tentang titanic. semuanya ada kat sini

Azlan Hasan berkata...

haha..mesti dlm mimpu tu ko sebenarnya seorang producer kan??hehehe

Regards,
-Strider-

~SYAZ~ berkata...

owhhh~
tu maknanye FT rindu kat abg tu..
hahaha..
org dulu2 kate kalau kita mimpi seseorang tu maknenye org tu rindu kat kita..
keh3.. XD

zati embong berkata...

ala azat kan kerja tv3,boleh je cari peluang nk jmpa dgn faizal tahir.