SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

18 April 2011

SUNYI ITU MENYAKITKAN



ABANG MANA YANG TAK SAYANG ADIK ???





kekurangan aku


aku jauh dari adik-adik


jauh dari keluarga


sedih sangat


aku kesunyian...


tak ada gurau senda


tak ada gelak ketawa


tak ada usik mengusik


tak ada rajuk dan memujuk


tak mengapa


mungkin dah nasib aku begini...







6 ulasan:

man yusoef berkata...

saya sudi jadi adik abang...abang nak meatball ikea!! hahaha

NAZRUL AZAT berkata...

man - ikea lagi stgh jam tutup...esok aje ek, heheee

zati embong berkata...

hahaha.abg yg baik ni.sanggup nk blnja esok sbb malam ni da tutup.hihi

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

rinthan anak rantauan.. meh sini meh jd adik erkk.. abg.. kita meh

kau kesah ke?? berkata...

sedeh ke?

khaifaiz berkata...

jgn risau.. kwn2 ada kt sini.. msj je