SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

05 Mei 2011

7 TAHUN DAH BEB !!!







Hari nih, bertarikh 5 Mei 2011, genap 7 tahun aku berkhidmat di Media Prima Berhad. Macam-macam dah aku lalui, kene sepak terajang orang atasan, kene puji ada makna, kene kerah bak hamba abdi, kene tengking, kene pulau, dipergunakan, diperkotak-katikkan, banyak lagi laaa... boleh dikatakan tahun-tahun awal tu aku kene buli jer. Mentang-mentang la aku cute, hehee... Kalau orang lain dah tentu silih berganti tukar keje. Tapi aku sabar. Akupun pelik, aku cukup penyabar, aku biarkan aje orang pijak kepala aku sepanjang aku keje di MPB nih, kenapalah kau baik sangat Azat oi ???



Dah masuk tahun ke-7 nih, aku rasa sedikit stabil, dengan kerjaya yang memang menjamin masa depan dan gaji yang memuaskan hati walaupun sepatutnya aku boleh dapat lebih, tapi aku masih tak puas hati kot, banyak yang belum aku kecapi tatkala umur sudah menjangkau 32 tahun. Setakat keje ngadap PC tetiap hari semua orang boleh buat, main dengan mesin, godek server, jual footage, gaduh dengan orang tu orang nih, HAPTUIH! Membosankan. Nak-nak kene on duty hari raya, KORANG MAMPU ???



Bermula tahun 2011 nih, macam-macam dah aku plan. AKU NAK JADI SOMEBODY !!! Kalaupun bukan di MPB, kat tempat lain pon boleh bah.



Apapun, terima kasih MEDIA PRIMA BERHAD. Mungkin cukup 1 dekad aku bekerja, aku akan meninggalkan mu...




















12 ulasan:

achik ezam berkata...

all the best!!!

khaifaiz berkata...

lama tu.. kalau ada anak dah sekolah darjah satu tu

amir aizat berkata...

goodluck in ur life,lama tu.hehe

zati embong berkata...

setiap hari dlm hidup kita boleh jadikan pengalaman dlm hidup kita.bkn sng nk dpt tempat yg betul2 bg kita erti pengalaman yg sebenar.

Azlan Hasan berkata...

bleh tahan keje 7 tahun in one company tu kira gempak beb..hehehe..anyway good luck on ur career..hahaha

Regards,
-Strider-

Ayie berkata...

nice bro..^^

NAZRUL AZAT berkata...

ayie - nice ape la sgt beb, huhuuu...

NAZRUL AZAT berkata...

azlan - xgempak pon, lain la kalo dh jadi manager, mmg gempak la, huhuuu

NAZRUL AZAT berkata...

zati - mekasih, kerana meyakinkan sy utk terus keje situ, huhuuuu, i lap u

NAZRUL AZAT berkata...

amir - mekasih, mmg lame pon, ekau pun kt sekolah lagi kan, heheeee

NAZRUL AZAT berkata...

khai - ape nk buat, takde jodoh lagi, huhuuuu

NAZRUL AZAT berkata...

ezam - mekasih sahabatku yg tough :-)