SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

17 Mei 2011

AKU SAYANG KAMU...







Pagi nih, di hari public holiday, walaupun sentap sebab kene keje, aku just nak cakap...


AKU JATUH CINTA DENGAN SITI SALEHA


mampu !!!!

7 ulasan:

ABU berkata...

sapa dia ni..tak pernah tengok pun..pelakon ka penyanyi..hahaha

ZWAN SABRI berkata...

Aiseyh, seksinye siti saleha nii.. ;)

MySuaraBlog: Pilihan Lelaki : Wanita Bekerjaya atau Suri Rumah?

NAZRUL AZAT berkata...

Abu - pelakon baru, latest drama dia skng NORA ELENA di TV3, yeeayyyy

NAZRUL AZAT berkata...

Zwan - sebab tu le aku angau dgn dia skng, yeeayyy

Azlan Hasan berkata...

aiseymen cun nyer dia..kim salam nnt ek..hehehe

Regards,
-Strider-

~SYAZ~ berkata...

best!!
cerita terbaru dia kat tv3..
syaz suka tengok..
manis je orang nye.. :D

zati embong berkata...

hihi.asalkan azat bahagia O.o