SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

07 Mei 2011

BALIK BANDAR



Aku just nak bagitau, hari nih, aku dah kene balik Kota Damansara, dengan sedikit perasaan sengal... sebab apa?? Esok aku kena keja!! Grrr....


Mak dok kelam kabut masakkan bekalan untuk aku bawak balik, dah banyak kali aku pesan tak payah nak masak sangat, hmm... tak tau dah nak habaq lagu mana dah.


Kalau dah lama bercuti di kampung, bila nak balik ja mula la baloq liat. Dan-dan tu la nak sakit bagai, haish...


Tak tau bila plak boleh balik mai, raya la kot bukan lama dah pon. Aku cuma kesian kat mak ja, ikutkan nak balik selalu, sebab jauh la yang menghalang. Awat la arwah ayah pindah dari Kajang untuk duduk di Gurun nih??


Untuk emak, selamat hari ibu... terima kasih sebab selalu sangat masak macam-macam sampai tak termakan. Dua hari lepas, mak cakap, dia nak carikan isteri untuk aku... GULP !!!! Celah mana aku nak sorok Ms. Sushi aku??








9 ulasan:

zati embong berkata...

haha.jat plak yg tersenyum simpul O.o

azat khwin?jat cnfirm dtg.tp jgn x jmput plak tau!sbb kg azat dgn kg bf jat dekat je O.o

NAZRUL AZAT berkata...

zati - heheee.... mmg akan diusahakan thn ni jugak, yeeayyyy... semua dijemput dtg ye ;-)

zati embong berkata...

oh jat mesti akan tunggu! O.o

NAZRUL AZAT berkata...

yeeayyyy jat datang bawak hadiah besau yeeayyy

ini aku? berkata...

wuuu.... aku dah lama tak balik..

Azlan Hasan berkata...

hahaha..btul2..syok kan bile mak bekalkan kita makanan..hehehe..kalo mak da suh kawin kenal2 kan laa ms sushi tu cepat2 ngan mak..hehehe

Regards,
-Strider-

Anisa Hang Tuah berkata...

berpulanglah ke bandar dgn hati yg girangg

kelas kau mariaahh

mcm ni lah berkata...

assalamualaikum saya follow blog ni

ADfeez berkata...

hahahhaa... abes la... mana nk sorok ms sushi.. bg sy lah bleh? kekekekek :P