SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

04 Mei 2011

F.A.Q



Frequently asked questions are listed questions and answers, all supposed to be commonly asked in some context, and pertaining to a particular topic. Since the acronym FAQ originated in textual media, its pronunciation varies; "fack," "fax," "facts," and "F.A.Q." are commonly heard. Depending on usage, the term may refer specifically to a single frequently asked question, or to an assembled list of many questions and their answers. - SOURCE : WIKIPEDIA

Motif dan kaitan FAQ nih dengan aku ??

Well, asal balik kampong jer kan, pegi la mana-manapun, satu jer yang aku tak berapa gemar, FAQ dorang yang berbunyi "BILA NAK KAWEN ??"

GULP... Aku cuma mampu menelan air liur, sambil mulut mengatakan janji yang aku akan kawen dalam masa terdekat. Huhuu... ini la yang buat aku malas nak balik Gurun. Raya nih CONFIRM !!! Soalan yang sama akan menghujani aku...

ALAH EMAK KAWENKAN AKU...











10 ulasan:

khaifaiz berkata...

sama la bro.. aku pn asyk kene soalan FAQ mcm tu gak.. Telan air liur gak nk jawab

NAZRUL AZAT berkata...

khai - kita serupa... kita serupa.. tetibe kuar lagu headwind tu huhuuuu

ZWAN SABRI berkata...

Bila nak kawen bro? HEHE
klaw zwan jadi bro, senang jer nak jawab.. ala, makcik, jodoh tu kan di tangan tuhan.. jadi biarlah tuhan yg tentukan bila saya akan kawen.. klaw x kawen kat dunia pown xpa.. nanti dapat kawen ngan bidadari kat syurga nanti.. lagi best makcik.. HEHE


MySuaraBlog: Sebiji Telur Jer?

NAZRUL AZAT berkata...

zwan - mekasih sbb tlg jawabkn, bkn xnk kawen, mmg nk kawen sgt2 cume nk settlekn 1 hal je lg, pas tu confirm akan announce dekat Buletin Utama heheee

Asrul "iLham" Sany berkata...

i cakap kat mak i, gi pinang fasha sandha cepat2 kalau nak suh i kawen...

tak mo beliau...hahhahaa

NAZRUL AZAT berkata...

asrul - nak ke fasha kat u ols? heheee

man yusoef berkata...

never ending question....
tgh bljr org tnye bile nak habis,
dah hbs bljr org tanye bile nak keje,
dah keje, org tanye bile nak kawen,
dah kawen org tanya bila nak ada anak,
dah ada anak org tanye bile nak dpt menantu..

ok dah penat aku taip

zati embong berkata...

Mama!saya mahu kahwin!

hihi..azat ni sabar jelah tau.jat plak yg psiko.

achik ezam berkata...

kawen dah.nikah je belom.


ahaha

Zulfikar Hazri berkata...

aku paham perasaan kau.. mak aku kene serangan perasaan 'nak cucu' sebab jeles kat jiran2 ngan adik badik dia....

aku rasa tahun depan nak kawen la...

FAQ : kau bila nak kawen? hahahahahahaha bengang tak?