SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

25 Mei 2011

GEN 2 GABAN


Keje siap... so berangan time, heheee

Di luar office sana, kulihat melalui jendela sebuah Gen 2 hitam milik sape entah, same macam kereta aku, tapi apa yang membuatkan Gen 2 itu sangat sexy adalah spoiler nye yang melentik di belakang, pergh !!!! Datang nafsu syahwat aku nak pasang menatang tu jugek, terus aku google.. bayangkan... kereta aku ade spoiler macam pic di bawah...




Pergh !!!! Sawan la kalau kereta aku dah mekap cun macam tu kui kui kui... macam nak pi modify petang ni jugak, ok go !!!




9 ulasan:

Cazari berkata...

nak gak spoiler gitu.. belikan

NAZRUL AZAT berkata...

cazari - iie :-)

Black_roses92 berkata...

tinggi kot spoiler tu!! tp smart!! ni ubah engin skali ke x?? tapi tak pe, campro 170kmph boleh makan lagi. dah try! hehe..

masMZ berkata...

amboihhh! serta merta :)

Zulfikar Hazri berkata...

mcm penyodok salji je bro.. :P

ADfeez berkata...

belikan kereta boley??? :P

mazin? berkata...

macam nak terbang je pakai spoiler tu..huhuhu

khaifaiz berkata...

dah macam nak pergi bulan je aku tgk

dwaty berkata...

fuyooooo!!