SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

26 Mei 2011

GILA KA !!!



Aiyaaa !!! Wa manyak busy gila maaa...


Sekarang nih baru la dapat rest kejap, gila penat... nih tak lunch lagi tau, keje bagai nak gila... gila lapar... Semua program TV3 yang dah ingest ke SQ server kene re-ingest, server dah naik gila, menggila babi la aku prepare tapes untuk CVTR, semua program yang aku gila-gila listing dari last week jadi snow ball la, kene forward ke depan. Gila-gila amend list dowh, ingat senang... Kene gaduh gila-gila dengan ramai orang hari nih. Program editor tergila-gila kan aku untuk update dorang apa saja program yang kene proceed for re-ingest. Adehh... berapa banyak gila daaaa... Semata-mata nak make sure program yang korang suke tengok di TV3 managable, aku yang naik gila, huwaaa....


Laparrr.... teringinnye aku nak makan nasi berlaukkan rendang ayam dan minum air sirap bandung, huhuuu...


2 ulasan:

SURIA AMANDA berkata...

banyaknya gila..nanti betul2 gila..- along lisa

** tgok babies Lisa..dah deliver semalam...

ieda berkata...

saya suka baca GILA-GILA