SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

05 Mei 2011

MAI LA BACA CERITA CEQ !!!

Siang tadi, berbekal semangat anjakan paradigma, dengan terhegeh-hegehnya aku keluaq merayau Pekan Gurun. Motip??




Memula tuh aku nak cocok Rimau, and then nak bayaq sewa rumah, nahai...tengah Q bole plak mesin cash deposit tu nak melingkup dan-dan tu jugak. Teruih la aku pi CIMB plak, settle kan duit kereta. Lepaih pada tu, aku masuk ke Pekan Gurun balik, hajatnya aku nak sahkan dokumen Master aku dekat Balai Polis Gurun, tapi kaki ceq ketaq la nak masuk balai, nak pi sekolah segan nak jumpa cekgu-cekgu lama. Teruih la ceq p mana tau? Pi salon rambut. Motip salon rambut??




Ha... ni la nak habaq mai. Disebabkan rambut aku makin panjang dah serupa rambut David Arumugam, thats why la aku nak pi buat rebonding. REBONDING ??? Motip ?? Setahun dulu, rambut aku dah panjang, tetiba plak kena pi audition kat RTM, teruih la kerat pendek. Dah tu hampeh tak dapat. Sebab tu aku taruh rambut bagi panjang balik, kira balaih dendam.




Lepaih berkira-kira dengan tokey salon tu, depa mula me'rebonding'kan rambut ceq. Plan asai aku nak buat straightening jer kot, tapi depa kata tak tahan lama, teruih la rebonding. Bukan mahai pon, RM100. Coba pi buat kat KL tu, nahai depa charge paling busuk pun RM300, mampu ???




3 jam kendian, siap la rambut ceq di'rebonding'kan. Nak tengok ??

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Hmm... tak payah la kot. Sat lagi hangpa jeles... muahahahaaaaaa.....




* kalo aku kat Kedah, automatik lidah aku bertukaq cakap Kedah hatta dlm penulisan pon. Sempoiii .....

10 ulasan:

khaifaiz berkata...

owh.. mesti hensem ni.... aku tak tau nk buat apa kt rambut aku.. asyik potong pendek je la

zati embong berkata...

hahaha.tipu2.laju je jat scroll down.haha

hari 2 jat g kedah,singgah rnr gurun.makan kfc!hihi

NAZRUL AZAT berkata...

khai - aku huduh la... huhuuuuu

NAZRUL AZAT berkata...

zati - laaaa... awat x habaq?? tah2 sy mmg ada kat gurun, bole ajak mai taman gurun jaya

yeeayyyyy

~SYAZ~ berkata...

amboii!!dah beria dah ni syaz scroll down..
nak tengok lah rambut baru..
tapi hampeh! x de ..sabo jelah..
hahah.. :D

Zulfikar Hazri berkata...

ok.. entry ni best... hahahaha.. ingat ade gambar kat bawah... Naaaaaaaahaaaiii......

NAZRUL AZAT berkata...

syaz - haha.... syaz akhirnye terkena, muahahaaa

NAZRUL AZAT berkata...

encik zul - nahai...cek pon terkena ka? hihiiiii

nub berkata...

haa main sorok2 naa. ahaha

SURIA AMANDA berkata...

ciss...tepek la gambaq rambut hang Nazrul...ishhhh