SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

29 Mei 2011

MENGHITUNG HARI...



Sekejap benar 3 bulan kan, pejam celik dah nak masuk bulan 6, tugas yang dimanahkan sehabis baik aku lakukan, aku suka dan aku enjoy, cuma rezeki aku setakat 3 bulan, bukan aku tak mau teruskan, ini percaturan pihak atasan, apapun, untuk 5 hari yang masih berbaki, aku akan buat yang terbaik, insyaAllah...


U ols confirm tak faham kan? Hmm... ini tentang keje aku...


Sebenarnya... nasib aku ibarat terlepas dari mulut buaya, masuk mulut singa... ermmm... layankan saja...

3 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

all the best abang!

NAZRUL AZAT berkata...

mekasih anis yg cun hoooo, yeeeayyy

nur berkata...

Hmm.. Susah jugak kan.. Dua dua binatang buas tu.. Makan orang je kejenye...