SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

22 Mei 2011

MIMPI BASAH LENCUN !!!



Hai u ols !!!


nak cakap sikit jer... malam tadi... entah la ape sebab... aku mimpi...


AKU BAWAK LORI !!!


tak tau lori berapa tan


tapi best giler


rasa macam raja di jalanraya


MOTIP NAK MIMPI BAWAK LORI ???






ok u ols... aku nak settle kan keje


sape-sape rajin datang la Sri Pentas ari nih dari 10am ke 6pm


ada event untuk kanak-kanak


aku nak pi nyebok snap-snap pics


nanti aku buat entry ye


OK GO !!!

7 ulasan:

nub berkata...

hahaha. masok ayaq!

Anisa Hang Tuah berkata...

ngompol!!

NAZRUL AZAT berkata...

nub - seyes, umah aku leaking, heheee

NAZRUL AZAT berkata...

anisa - manade ngompol, itu budak kecik jer, heheeeeee

IQBAL ZARIN berkata...

tetiba je bwk lori. hahaha

NAZRUL AZAT berkata...

iqbal - entah.. tibe2 jer, huhuuu

zati embong berkata...

mimpi bawak lori?hihi.mujur xmimpi bawak kpalterbang.haha