SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

28 Mei 2011

PELAMIN ANGANKU MUSNAH








Kan aku dah cakap...


aku nak kawen


dah bersedia bergelar suami


mahu mengalami akad nikah


buat resepsi meriah bak hari raya


nak bersanding di pelamin nan indah


melalui detik malam pertama


berapa round awak cakap saja... oopss


lalu... kita berkeluarga


menerima cahayamata


di kelilingi anak-anak yang comel lagi nakal


kita bawa mereka beriadah di taman


uhhh so sweet


tapi...





Aku dah takde so called bakal isteri


dia menghilangkan diri


mungkin bukan jodoh aku lagi


silap aku sendiri


cuma pandai berjanji


pentingkan diri sendiri


dan tak cukup lelaki





Tapi aku tau


seorang wanita sedang menunggu aku


masanya belum tentu


esok lusa Tuhan yang Maha Tahu





Shi


terima kasih untuk segala-galanya


awak tetap kenangan terindah


lelaki Singapura itu jodoh awak


terimalah dia





Aku


sendiri lagi...


lagi senang begini









5 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

abang...sedihnya nis bace entri ni

doakan akak tu bahagie dgn jodohnya..

abg kena tabah..

flyz berkata...

lol...

sabar jela ..

bukan jodoh kot

mursyid diey berkata...

jgn sedih2...jodoh x kan ke mana...
sama jer...yg penting, ceriakan diri...
huhu...
mood : geram... :-p

cantekk berkata...

ye redho je la ye...

single is simple
double is trouble...

haha, tp kdg2 takleh pakai jgk ayat tu..

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

aduhai... takpe. yg disini pergi.. disana mungkin menanti