SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

08 Mei 2011

PENANGAN SAMBAL BELACAN MAK


Keje ari nih SIAP BOSS !!!



Sekarang nih cuma menunggu EIC check keje aku, so sempat la aku hapdet menate blog nih. Baru kejap tadi lunch, lewat sikit, keje weekend biasa la beb semua jenis keje dekat opis nih kene cover. Sebenarnye masa lunch tadi aku rase sebak, mengenangkan betapa sedapnye bekalan yang mak siapkan untuk aku semalam. Lauknye simpe jer kot, ikan goreng, sambal tumis udang dan sambal belacan. (FYI aku suka makan pedas dan ringkas). Awal-awal lagi aku pesan kat mak, kalo nak bekalkan aku nasi berlauk, buat yang simple jer. Nak hambek kau, mak aku main baling-baling jer dalam kuali, dah siap!

Lepas maghrib semalam aku makan la sorang-sorang sambil hadap Doraemon. Masakan mak memang WORLD la wa cakap lu beb. Sedih plak, huhuu...


Masih lekat lagi keharuman sambal belacan mak aku di tangan ini...


Mak!!! Ajat nak balik Gurun !!!!

6 ulasan:

zati embong berkata...

alala,jom jat temankan azat balik!

mcm ni lah berkata...

laaaa gurun ke?,.. kg sy di kg pulau cengal,.

ZWAN SABRI berkata...

aiseyh, tetiba terliur plak tgk smbal blacan tuu.. HUHU

MySuaraBlog: Thanks Mama!

Anisa Hang Tuah berkata...

sedapnya sambal belacannn

nak nak

Asrul "iLham" Sany berkata...

rindu kat kg gak T_T

khaifaiz berkata...

wah.. tak pernah turun gurun.. bila nak ajak pi sana ni..