SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

16 Mei 2011

SELAMAT HARI CIKGU





Arwah ayah aku cikgu



Mak aku pun ex-cikgu



arwah ayah tak pernah suruh aku jadi cikgu



mak apetah lagi



tapi aku pernah jadi cikgu ganti



ngajar KEMAHIRAN HIDUP



sesi petang plak



bosan dowh



member ramai bergelar CIKGU



kereta masing-masing... NAHAI !!!



haram aku tak jeles pon



tapi aku masih terus berfikir...






KENAPE AKU TAK MINAT JADI CIKGU EK ???






Aku rindu kat cikgu Mohamad Sabtu



dia pernah taboh belakang aku 5 kali



sakit dowh



Rindu kat cikgu Sulaiman



dia pernah tampar pipi aku




merah pipiku u ols macam pakai Simply CT



Rindu kat Arwah Sir Nasir



dia mengajar dengan penuh kasih sayang



Masih teringat cikgu Bakhtiar Chin Abdullah



cikgu mualaf yang sangat cool



Cikgu Nancy tak pernah dilupa



dia ajar aku main rekorder sampai pro, heheee...



ramai lagi, dah tak ingat sangat




apapun...



SELAMAT HARI GURU



untuk semua cikgu-cikgu aku



thanks sebab jadikan aku manusia



walaupun masih tak berpijak di bumi nyata












5 ulasan:

saiazuan berkata...

happy teachers day.. :D

ADfeez berkata...

hey..... NAhai tu apa?

cantekk berkata...

ooo dlu nakal ea kt skolah

Asrul "iLham" Sany berkata...

rindu kat cikgu sastera tingkatan 5 yg dh pindah kat mane ntah

zati embong berkata...

hihi,azat ni nakal ke time sekolah ni.kena balun je ni O.o