SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

03 Jun 2011

AKU NAK KURUS !!!




Entry beberapa hari nih aku tak bercakap tentang diri aku, tapi entry kali nih aku nak cakap tentang diri sendiri pulak...erkk ayat apekah ini huhuuu...

Officemates perasan tentang aku yang semakin mengurus... Apa??? Kurus!!! Wahh, noticed jugak dorang tentang perubahan fizikal aku, selain rambut kian memanjang, perut makin menyusut, lepas nih ape plak yang lain aku pun tak tau, tetibe rasa oren... rase bersemangat untuk terus menguruskan badan, baru la kelas kau Maria di hari raya, yeeayyyy...

Lately, lepas keje memang aku terus pegi taman dekat Seksyen 9 Kota Damansara, kat situ la aku bersenam. Daripada jauh-jauh ke Tasik Shah Alam saban hujung minggu, baik aku gegarkan ajer taman tu dengan larian yang menggoncang bumi, muahahaaa...

Kawan-kawan... i need your support !! Aku nak kembali ke saiz asal 10 tahun yang dulu... Aku nak macam nih boleh??

7 ulasan:

Asrul "iLham" Sany berkata...

berusahalah!!!!

zati embong berkata...

auww seksinya!hihi

mujur skrg bkn bulan pose tau,kalau x,kurus pahala jat.haha

saiazuan berkata...

gambatte bro!!!

Azlan Hasan berkata...

wah..mana ko dapat gambar aku tu??hehehe

Regards,
-Strider-

achik ezam berkata...

saya gomok.saya OK.

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

gud luck.. teringat hubby yg gila dok sapu losyen mustajab kat perut.. tahap keboroian tu takde la nampak sgt tp sang suami ni pantang org kata dia berisi or gemuk walau gurau terus rasa tercabar

mazin? berkata...

aku sokong kau! ha ha ha jangan sampai jadi orang lidi dah la.. takut terbang kena tiup angin..